Jak wykorzystać ePR do promowania strony www?

ePRIstnieje przynajmniej kilka dróg prowadzących do sukcesu strony www w Internecie, nie da się jednak ukryć, że kluczowe znaczenie ma jej dobra widoczność. Osoby zawodowo zajmujące się kreowaniem wizerunku marki dążą więc do tego, aby witryna zajmowała jak najwyższe miejsca w wynikach wyszukiwania dla konkretnych słów kluczowych. Na tym jednak nie kończą się wcale działania promocyjne. Wcale nie mniej istotna wydaje się w ich kontekście obecność marki w mediach społecznościowych, okazuje się bowiem, że to właśnie one przyciągają największą grupę użytkowników Internetu. Tak Social Media Marketing, jak i SEO mogą przynosić wyjątkowo duże korzyści, jeśli jednak nasze działania mają być maksymalnie efektywne, warto pomyśleć o ich połączeniu.

Obie płaszczyzny uzupełniają się, a tym samym wydają się jak gdyby stworzone do tego, aby zwiększyć naszą aktywność w sieci. Pierwszym krokiem wydaje się więc opracowanie konkretnego planu działania. Możliwe są jego modyfikacje, warto jednak dążyć do tego, aby dość konsekwentnie trzymać się wyznaczonej przez nas drogi. Tu warto podkreślić, że nawet Social Media Marketing w najlepszym wydaniu nie zdaje się na wiele, jeśli strona, na którą odsyłany jest internauta, nie jest we właściwy sposób zoptymalizowana.

jak promować stronęTo właśnie optymalizacja przyczynia się przecież do tego, że rośnie jej znaczenie w wynikach wyszukiwania. W tym miejscu pojawia się jednak kolejne utrudnienie, okazuje się bowiem, że o wysoką pozycję w rankingu nie walczymy wyłącznie z konkurującymi z nami firmami. W starciu tym uczestniczą również roboty wyszukiwarek, które przestają być naszymi sojusznikami w tym samym momencie, w którym zaczynamy pozycjonować się wykorzystując w tym celu zakazane techniki. Jeśli zatem istnieje taka możliwość, stawiajmy przede wszystkim na podnoszenie wartości naszej strony odbywające się w naturalny sposób. Ciekawym rozwiązaniem jest linkowanie strony, w tym zwłaszcza marketing wirusowy. Bazuje on na szybkim dostarczaniu interesujących informacji grupom, o których wiemy, że będą nimi zainteresowane. W takim przypadku nasza strona zaczyna się promować sama, ludzie rozpowszechniają bowiem informacje na jej temat między sobą nieświadomi tego, że wspierają prowadzone przez nas działania marketingowe.